ان الامۃ فھمت بالاجماع من ھذا اللفظ انہ افھم عدم نبی بعدہ ابدا اوعدم رسول بعدہ ابداوانہ لیس فی تاویل ولاتخصیص ومن اولہ بتخصیص فکلامہ من انواع الھذیان لا یمنع الحکم بتکفیر لانہ مکذب ھذا النص اجمعت الامۃ علی انہ غیر ماؤل ولا مخصوص۔
(الاقتصاد فی الاعتقاد ،ص ۱۱۳)
امت نے اس لفظ (لانبی بعدی) سے بالاجماع یہ سمجھاہے کہ نبی اکرم ﷺ نے یہ بتادیاہے کہ آپﷺ کے بعد کبھی نہ کوئی نبی آئے گا اور نہ رسول ۔ اوریہ کہ اس میں کسی تاویل اور تخصیص کی گنجائش نہیں ہے جو شخص اس کی تاویل کرکے اسے خاص معنی کے ساتھ مخصوص کرے اس کا کلام مجنونانہ بکواس کی قسم سے ہے اور یہ تاویل اس پر تکفیرکاحکم لگانے میں مانع نہیں ہے کیونکہ وہ اس نص کو جھٹلا رہا ہے جس کے متعلق تمام امت کا اجماع ہے کہ اس کی تاویل و تخصیص نہیں کی جاسکتی۔